اتریشی‌ها عاشق پیکان شدند و آن را اروپایی توصیف کردند! + عکس

آخرین اخبار

ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو/ قیمت این خودرو ۲۰۰ میلیون تومان ریخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید موتمنی رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان از کاهش قیمت انواع خودروهای ایرانی، مونتاژی چینی و خارجی خبر داد و گفت: خودروهای خارجی از ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریزش قیمت را تجربه کرده‌اند، خودروهای ایرانی ارزان‌قیمت مانند کوئیک ۲۵ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان، پژو پارس حدود ۳۵ میل..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیم قرن پیش ژوزف استاری باخره وزیر وقت بازرگانی و صنایع اتریش و هیآت همراه برای بازدید از خط تولید پیکان وارد کارخانجات ایران ناسیونال شدند. اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: روزنامه اطلاعات ۹ اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از این بازدید منتشر کرد و علاقه هیات اتریشی از کیفیت پیکان مدل ۱۳۵۳ را بازتاب داد...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیم قرن پیش ژوزف استاری باخره وزیر وقت بازرگانی و صنایع اتریش و هیآت همراه برای بازدید از خط تولید پیکان وارد کارخانجات ایران ناسیونال شدند.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: روزنامه اطلاعات ۹ اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از این بازدید منتشر کرد و علاقه هیات اتریشی از کیفیت پیکان مدل ۱۳۵۳ را بازتاب داد. گزارش را بخوانید و عکس‌های این بازدید را تماشا کنید.

اتریشی‌ها عاشق پیکان شدند+ عکس و گزارش

اتریشی‌ها عاشق پیکان شدند+ عکس و گزارش

اتریشی‌ها عاشق پیکان شدند+ عکس و گزارش

لینک منبع

0 Comments