کپی‌برداری بی‌ام‌و از خودروی وارداتی تازه‌نفس بازار ایران/ عکس

آخرین اخبار

زائران اربعین بخوانند/ جزییات فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه از امروز (شنبه، ۶ مردادماه) پیش فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین آغاز می‌شود، گفت: پیش‌فروش بلیت‌ها به صورت اینترنتی خواهد بود و اگر ظرفیت مقصدی تکمیل شود، مسافران می‌توانند با ثبت نام در لیست انتظار ..

امیرمسعود عابدین_ طراحی‌های فعلی برندهای کره‌ای مفاهیم زیادی را به ما می‌گویند؛ اینکه خودروسازان برای چه چیزی تلاش می‌کنند، چه مشتریانی دارند و در نهایت چه می‌خواهند. با این حال، زمانی نه‌چندان دور، بهترین کاری که امثال شرکت‌هایی مانند کیا می‌توانستند انجام دهند، این بود که از برندی معتبر مثل بی‌ام‌و کپی‌برداری کنند. ا..

امیرمسعود عابدین_ طراحی‌های فعلی برندهای کره‌ای مفاهیم زیادی را به ما می‌گویند؛ اینکه خودروسازان برای چه چیزی تلاش می‌کنند، چه مشتریانی دارند و در نهایت چه می‌خواهند. با این حال، زمانی نه‌چندان دور، بهترین کاری که امثال شرکت‌هایی مانند کیا می‌توانستند انجام دهند، این بود که از برندی معتبر مثل بی‌ام‌و کپی‌برداری کنند. اما اکنون به نظر می‌رسد که این بی‌ام‌و است که ایده‌ای ندارد و از کره‌ای‌ها تقلید می‌کند!

کپی‌برداری بی‌ام‌و از خودروی وارداتی تازه‌نفس بازار ایران/ عکس

تصویر بالا، جدیدترین مدل سری ۱ و تصویر پایین کیا Ceed را نشان می‌دهند. در برخی از زوایا شباهت بسیاری بین کیا سید پنج‌ساله با سری یک جدید وجود دارد. اگر نشان آبی و سفید روی دماغه خودرو را بپوشانیم، ممکن است برخی افراد به‌سختی آن‌ها را شناسایی کنند.

کپی‌برداری بی‌ام‌و از خودروی وارداتی تازه‌نفس بازار ایران/ عکس

بسیاری از کاربران اشاره کردند که جلوپنجره جدیدترین سری یک بسیار شبیه به نسخه قدیمی جلوپنجره کیا است؛ با این تفاوت که بسیار زشت‌تر است، چرا که پنل حسگر به شکل بسیار بدی در وسط آن قرار گرفته است.

کپی‌برداری بی‌ام‌و از خودروی وارداتی تازه‌نفس بازار ایران/ عکس

شایان ذکر است که سری ۱ جدید تنها یک نسخه به‌شدت به‌روز شده از مدل ۲۰۱۹ است، نه یک طراحی کاملاً جدید برای یک نسل جدید. در سال‌های آینده اتفاقات مهیج و خلاقانه‌تری برای سری ۱ رخ می‌دهد. گفتنی است که هاچ بک کیا سید محصول وارداتی جدید بازار ایران است که از ابتدای سال جاری واردات آن به کشور آغاز شد.

منبع: carscoops

227322

لینک منبع

0 Comments