خودروهای کاکرده مجوز ورود گرفتند/ فیلم

آخرین اخبار

ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو/ قیمت این خودرو ۲۰۰ میلیون تومان ریخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید موتمنی رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان از کاهش قیمت انواع خودروهای ایرانی، مونتاژی چینی و خارجی خبر داد و گفت: خودروهای خارجی از ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریزش قیمت را تجربه کرده‌اند، خودروهای ایرانی ارزان‌قیمت مانند کوئیک ۲۵ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان، پژو پارس حدود ۳۵ میل..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهادری جهرمی گفت: سال گذشته مجوز واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد و تجاری صادر شد و باید فرایندهای اداری آن طی شود. هر میزانی از سایر روش‌های واردات خودروهای نو یا کارکرده که نیاز باشد با نگاه به همه جوانب موضوع، در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و تسهیل خواهد شد. واردات خودروهای کارکر..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهادری جهرمی گفت: سال گذشته مجوز واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد و تجاری صادر شد و باید فرایندهای اداری آن طی شود. هر میزانی از سایر روش‌های واردات خودروهای نو یا کارکرده که نیاز باشد با نگاه به همه جوانب موضوع، در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و تسهیل خواهد شد. واردات خودروهای کارکرده صرفا از مناطق آزاد تصویب شده است.

227227

لینک منبع

0 Comments