ریخت وپاش در پتروشیمی بندر امام به روایت روزنامه جمهوری اسلامی/ نهادهای نظارتی بی‌تفاوت نباشند

آخرین اخبار

سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر درکارت‌های سوخت شارژ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سهمیه‌بندی بنزین بر اساس واریز ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی خودروهای بنزین‌سوز و ۲۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت موتورسیکلت‌ها که از ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. سهمیه‌های بنزین برای خودروهای شخصی و عمومی، بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذش..

به گزارش خبرآنلاین، مدیرعامل پتروشیمی بندر امام نیروهای بازنشسته‌ای را به عنوان مشاور نصب کرده که هرگز رشته و شغلشان مرتبط با صنعت پتروشیمی نبوده است. روزنامه جمهوری اسلامی در تشریح این خبر نوشته است:منابع آگاه در پتروشیمی بندر امام از ریخت و پاش‌های زیاد خبر می‌دهند که یک نمونه آن هزینه‌کرد مبالغ هنگفت در جشن سالگرد ..

به گزارش خبرآنلاین، مدیرعامل پتروشیمی بندر امام نیروهای بازنشسته‌ای را به عنوان مشاور نصب کرده که هرگز رشته و شغلشان مرتبط با صنعت پتروشیمی نبوده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در تشریح این خبر نوشته است:منابع آگاه در پتروشیمی بندر امام از ریخت و پاش‌های زیاد خبر می‌دهند که یک نمونه آن هزینه‌کرد مبالغ هنگفت در جشن سالگرد تأسیس شرکت‌ پتروشیمی این بندر بوده در حالی که فقر و محرومیت و بیکاری در این شهرستان بیداد می‌کند. حداقل انتظار مردم این منطقه از نهادهای نظارتی این است که در برابر این تخلفات بی‌تفاوت نباشند.

23302

لینک منبع

0 Comments