محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد؟

آخرین اخبار

ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو/ قیمت این خودرو ۲۰۰ میلیون تومان ریخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید موتمنی رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان از کاهش قیمت انواع خودروهای ایرانی، مونتاژی چینی و خارجی خبر داد و گفت: خودروهای خارجی از ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریزش قیمت را تجربه کرده‌اند، خودروهای ایرانی ارزان‌قیمت مانند کوئیک ۲۵ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان، پژو پارس حدود ۳۵ میل..

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس دستورالعمل ابلاغی که از روز گذشته (۲۶ فروردین) توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعمال شده بود؛ هم‌اکنون تمام محدودیت‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد لغو شده و از ساعت ۰۵:۳۰ صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است. مهر در گزارشی نوشت: همچنین از ساعت ۶ صبح امروز (۲۷ فروردین..

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس دستورالعمل ابلاغی که از روز گذشته (۲۶ فروردین) توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعمال شده بود؛ هم‌اکنون تمام محدودیت‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد لغو شده و از ساعت ۰۵:۳۰ صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است.

مهر در گزارشی نوشت: همچنین از ساعت ۶ صبح امروز (۲۷ فروردین) پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی برقرار شد.

۲۲۳۲۲۵

لینک منبع

0 Comments