ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت + جدول قیمت

آخرین اخبار

خودروی پرفروش بازار اروپا به ایران می‌آید/ عکس

امیرمسعود عابدین_ ام‌جی ۴ از جمله خودروهای چینی باکیفیتی به‌حساب می‌آید که انتظار داشتیم در میان موج ورود خودروسازان مختلف به ایران، حضور داشته باشد. این خودرو بر روی پلت فرم Nebula قرار دارد و به همین دلیل توانست تست تصادف معتبر یورو انکپ را با موفقیت پشت سر بگذارد. چراغ‌های تیز، خطوط تیز در نمای جلو و لوگوی بزرگ MG..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری در بازار با ریزش ۲۰ میلیون تومانی قیمت مواجه شد. این خودرو در حال حاضر در بازار ۸۳۰ میلیون تومان قیمت دارد. جک جی ۴ نیز در بازار خودرو ریزش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و ۸۵۰ میلیون تومان شد. چری آریزو..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری در بازار با ریزش ۲۰ میلیون تومانی قیمت مواجه شد. این خودرو در حال حاضر در بازار ۸۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.

جک جی ۴ نیز در بازار خودرو ریزش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و ۸۵۰ میلیون تومان شد. چری آریزو ۵T IE هم در حالی در بازار یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده که کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت را نشان می‌دهد. چری آریزو ۶ اکسلنت هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان شده است.

از سوی دیگر، دانگ فنگ شاین مکس در بازار به قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود که ریزش ۳۰۰ میلیون تومانی قیمت را نشان می‌دهد.

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ قیمت این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان ریخت + جدول قیمت

۲۲۳۲۲۵

لینک منبع

0 Comments