موسس کاوازاکی چه کسی است؟/ عکس

آخرین اخبار

النترا، سوناتا و اپتیما هدف اصلی دزدان در آمریکا!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اداره‌ی ملی جرائم بیمه‌ی آمریکا (NICB) گزارش سالانه‌ی خود را درمورد بیشترین خودروهای سرقتی در سال ۲۰۲۳ منتشر کرد. خودروهای کیا و هیوندای در صدر فهرست قرار دارند. از هر ۱۰ سرقت خودرو در سال قبل، ۶ مورد مربوط‌به خودروهای ساخت این دو برند کره‌ای بوده است. هیوندای النترا با ۴۸٬۴۴۵ مورد سرقتِ گ..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا سال ۱۹۶۰، این شرکت از طریق اتحاد با شرکت تولیدی مگورو، تولید موتورسیکلت‌های کاملاً یکپارچه را، با اولین تولیدی با نام تجاری کاوازاکی در خیابان‌های توکیو در سال ۱۹۶۱ افزایش داد. در دهه‌های پس از آن، «Kawasaki Motorcycles» از یک استارت آپ ژاپنی به یکی از معروف‌ترین برندهای روی کره زمین تبد..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا سال ۱۹۶۰، این شرکت از طریق اتحاد با شرکت تولیدی مگورو، تولید موتورسیکلت‌های کاملاً یکپارچه را، با اولین تولیدی با نام تجاری کاوازاکی در خیابان‌های توکیو در سال ۱۹۶۱ افزایش داد. در دهه‌های پس از آن، «Kawasaki Motorcycles» از یک استارت آپ ژاپنی به یکی از معروف‌ترین برندهای روی کره زمین تبدیل شد و مجموعه‌ای چشمگیر از موتورها را می‌سازد که در میان ماجراجویان جاده‌ای موفقیت بزرگی داشته‌است.

با این حال، با توجه به عمر طولانی این شرکت، ممکن است یک یا دو سوال نه تنها در مورد مالکیت آن، بلکه در مورد محل ساخت موتورسیکلت های کاوازاکی نیز داشته باشید. بنابراین، در اینجا خلاصه‌ای سریع از مالکیت و آمار تولید کاوازاکی آورده شده است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۲۷۲۲۷

لینک منبع

0 Comments