خرید و فروش خودرو متوقف شد/ قیمت این خودرو ۵۰ میلیون تومان ریخت

آخرین اخبار

ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو/ قیمت این خودرو ۲۰۰ میلیون تومان ریخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید موتمنی رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان از کاهش قیمت انواع خودروهای ایرانی، مونتاژی چینی و خارجی خبر داد و گفت: خودروهای خارجی از ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریزش قیمت را تجربه کرده‌اند، خودروهای ایرانی ارزان‌قیمت مانند کوئیک ۲۵ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان، پژو پارس حدود ۳۵ میل..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسد کرمی اظهار داشت: به دنبال افزایش قیمت ارز، قیمت خودرو در بازار افزایش یافت اما با توجه به آغاز کاهش قیمت ارز در بازار امروز شاهد کاهش قیمت انواع خودرو در بازار بودیم. فارس در گزارشی نوشت: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: براین اساس قیمت انواع خودروهای تولید داخ..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسد کرمی اظهار داشت: به دنبال افزایش قیمت ارز، قیمت خودرو در بازار افزایش یافت اما با توجه به آغاز کاهش قیمت ارز در بازار امروز شاهد کاهش قیمت انواع خودرو در بازار بودیم.

فارس در گزارشی نوشت: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: براین اساس قیمت انواع خودروهای تولید داخلی و مونتاژی در روز جاری بین حدود ۵ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: به عنوان مثال قیمت دنا پلاس که در روزهای اخیر به یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسیده بود امروز به یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان کاهش یافت.

کرمی بیان داشت: همچنین قیمت پژو ۲۰۷ امروز با ۳۰ میلیون تومان کاهش به یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسید.

وی اظهار داشت: بازار خودرو همچنان راکد است و تقریبا خرید و فروشی در بازار انجام نمی شود.

۲۲۳۲۲۵

لینک منبع

0 Comments